Jako członek zespołu lubię współpracować w zgranych teamach osób posiadających różna wiedzę, różne doświadczenie.
Lubię gdy umiejętności się uzupełniają.
Zawsze można nauczyć się czegoś nowego i poznać ciekawych ludzi.
Fajnie, gdy ludzie są otwarci na inne poglądy, potrafią słuchać są chętni do pomocy. Angażują się w pracę. Potrafią się nawzajem dopingować i motywować.
„Role w teamie powinny być jasno wyrażone, obowiązki podzielone sprawiedliwie. Droga do nagród, awansów i kar wyraźna”
W pracy przede wszystkim należy się szanować.
Bez względu na wyznanie, poglądy polityczne, orientację seksualną.
Można się nie lubić, ale szanować się trzeba.
Trzeba umieć rozdzielić prywatne animozje od pracy.
Z mojego doświadczenia wynika, że osiągnięcie celu jest bardzo często najlepszym sposobem na pozbycie się konfliktów.
Jeżeli osoby potrafią się zgrać, szanując się nawzajem – praca staje się czystą przyjemnością i wynikają z niej wspaniałe znajomości.
11 lat przynależności do Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej nauczyło mnie jak działa struktura dowodzenia, schemat i zasady działania. W harcerstwie struktura, wzorowana jest na tej wojskowej. Od szeregowego, zdobywając kolejne stopnie harcerskie i instruktorskie stałem na czele drużyny w skład której wchodziły 4 zastępy, po pięciu harcerzy.
Do moich obowiązków należało przygotowanie zbiórek, organizacja ognisk, obrzędów i wyjazdów. Ponosiłem za te osoby odpowiedzialność.
Dzięki działalności w Związku w moich późniejszych pracach łatwiej było mi znaleźć miejsce w strukturze firmy zatrudniającej mnie.