Czy warto mnie zatrudnić? Czy moje kwalifikacje są wystarczające?
Decyzja o zatrudnieniu pracownika nigdy nie jest prosta dla pracodawcy.
Stale podnoszące się koszty zatrudnienia, wymagają pozyskiwania najlepszych kandydatów z rynku pracy.
– Każdy pracownik musi zarobić: najpierw na państwo, potem na firmę i w końcu na siebie.
W zależności od branży i zasobów pracodawcy okres ten jest różny. Od miesiąca nawet do roku, a nawet i dłużej w niektórych specjalnościach.
Generuje to olbrzymie koszta po stronie pracodawcy.

Moje doświadczenie na stanowiskach kierowniczych i funkcyjnych dały mi to jasno do zrozumienia. Liczę się z poniesionymi kosztami.
Dlatego staram się jak najszybciej wdrożyć, oszczędzając pieniądze pracodawcy, i sprawiając, że praca zaczyna być dla mnie przyjemna.
Dzięki pracy w różnych branżach i na różnych stanowiska poznałem wiele ludzkich charakterów.
Od sprzedawcy cebuli na targu, po prezesów spółdzielni mieszkaniowych z 40 letnim stażem. Dyrektorzy marketingu i współpracownicy z zagranicy. Klienci biur nieruchomości i właściciele drukarni wielkoformatowych. Wspomnieć można o bardzo miłych i bezkonfliktowych klientów restauracji, w których pracowałem.
Zawsze staram się dostosować rozmowę do rozmówcy. W bardzo wielu sytuacja okazuje się, że problem jest komunikacja, dlatego zwracam na nią uwagę.
- Jestem w stanie wyczuć rozmówcę, potrafię go wysłuchać i czytać między wierszami
- Chciałbym budować i rozwijać prawidłową współpracę z klientami
- Planować i koordynować zadania związane z prowadzoną kampanią, oraz
współdziałać w rozwoju strategii marketingowych klientów - Dbać o należytą realizację projektu z poszczególnych działów
- Przedstawiać i negocjować budżet całych kampanii
- Przekazywać swoją wiedzę nowym pracownikom
- Chcę mieć satysfakcje z dobrze wykonanej pracy